CARRY YOUR WORLD AND ALL YOUR HURT.

 
Tankar och känslor i ett enda stort explosionsartat kaos. Vet inte vad jag borde, vill eller ska eller kan. Och hur kan man egentligen veta? För en känsla kan ju vara så himla förvirrande och behöver inte vara i närheten av vad som är sant och riktigt. Särskilt när man är 20 år ung och vad man känner många gånger inte varar längre än några få minuter innan det tynar bort bakom nästa ologiska tankebana. Sentimentalitet och tankar på framtiden i samma ögonblick resulterar i frontalkrock och en punkterad lunga. Måste sluta tänka för jag kan snart inte andas.
 
"Sometimes the wire must be tense for the note
Caught in the fire, say oh
We're about to explode"

PUBLICERAD 2013-08-11, 01:09:26 | KATEGORI: LIVET.

KOMMENTARER



Maritha

SKREV 2013-08-19 22:38:51

Ta dagen som den kommer, planera inga måsten. Tänk ja..... om jag känner för det då och känner att det går så fine, jag testar. Har jag tänkt en sak men känner att det inte går så fine.....jag backar. Kan inte mer än planera vad jag tror att jag vill......blir det sedan inte så, så ville livet att jag tar en annan bana som kanske är bättre i längden. Sök inga svar för tidigt......vila tryggt i att du kommer hamna helt rätt även om vägen blir lite krokig, guppig och lite snedspår......man lär sig även under den färden. Till slut kommer man fram <3