FLASH FLASH FLASH

 
Fick en extern blixt samtidigt som jag köpte kameran. Har bara fotat med den inbygda på min gamla 400D innan och ja, denna var ju betydligt bättre. Har inte riktigt orkat läsa instruktionsboken och sätta mig in i hur den funkar än. Chansade hej vilt när jag använde den till dessa bilder. Men det blev ju ändå rätt okej.
 
Kom dessutom på att jag inte skrivit något "hej-nu-ska-jag-börja-blogga"-inlägg. Jag tar det kortfattat. Hej. Det här är min blogg. Jag kommer antagligen mest att visa bilder jag har fotat, att skriva är inte riktigt min grej. Allt ni behöver veta om mig står längst upp i menyn, typ. Så. Nu har vi bekantat oss va?

PUBLICERAD 2013-08-07, 22:02:00 | KATEGORI: ALLMÄNT. SJÄLVPORTRÄTT.

KOMMENTARER



annika

SKREV 2013-08-07 23:45:20

jaaaaaaa hurra vad kul!

http://nikas.blogg.se