TRE ÅR SEDAN.

 
Alltså jäklar, vad tiden går fort. Dessa bilder tog jag 2010. Jag fotograferade jämt och satt varje kväll med nya projekt i photoshop. Sedan kan man säga att mitt fotointresse dog, eller kanske snarare hamnade i koma. Anledningen är antagligen att jag var hyperstressad och mådde allmänt åt helvete. Nu när jag sakta men säkert börjar få ordning på livet börjar jag äntligen tycka att saker är roligt igen, däribland fotografering. Vill ha en kamera i handen dygnet runt och jag vaknar mitt i natten med nya fotoidéer. Tycker det känns så himla roligt att få vara kreativ igen och att människor faktiskt kollar på min blogg och mina bilder är ju fantastiskt. 
 
En sak som dock är sjukt tråkigt är att jag är en jävla mes, haha. Många av mina foton vågar jag inte lägga upp här i bloggen för att jag är så rädd att någon ska tycka att de är fula/töntiga/dåliga??? Men jag jobbar på det, så var snälla och skratta inte! 
 

PUBLICERAD 2013-08-11, 21:38:22 | KATEGORI: ALLMÄNT.

KOMMENTARER



Frida Söderquist

SKREV 2013-08-19 01:11:40

lägg upp, lägg upp, LÄGG UPP!! jag vill se, och nej, dina bilder är VERKLIGEN inte töntiga nånstans. så sjukt fina bilder :D

Svar: Haha, vad söt du är!! Och tack, snälla du!
JENNIFER JOHANSSON.

http://fssstfoto.blogg.se