INGEN SKA SE MIG GÅ NER MIG

 
Alltså hörrni, ursäkta frånvaron. De senaste dagarna har bara varit för mycket. När livet blir för jobbigt tappar jag all inspiration, även till att fotografera. Och det har känts kind of meningslöst att uppdatera här utan bilder. Varför livet är jobbigt  just nu känns för privat och känsligt att dela med mig av, det behöver ni inte veta. Det bara är så.

Men. Idag hade jag tänkt iallafall försöka fota lite. Vad det blir eller hur avancerat det blir vet jag inte än. Vet bara att jag skulle behöva distrahera hjärnan och komma på andra tankar. Ni kan väl titta in senare och hålla tummarna för att det har kommit lite nya bilder då? Tills vidare bjuder jag på en gammal goding. Det här var typ första bilden jag tog med nya kameran och jag älskar den??? Ljuset blev så fint.
 
Hej så länge.

PUBLICERAD 2013-09-06, 11:01:49 | KATEGORI: LIVET.

KOMMENTARER