MÅNDAG 30 SEPTEMBER.

HEJ! Nu har jag återvänt till Umeå igen. Det är så fint att få mysa med katterna och träffa Adam igen, även om jag bara varit borta över helgen. Jag har för övrigt haft så fruktansvärt roligt. Dom är så bra, mina tjejer. Det är så tråkigt att vi inte bor i samma stad längre, men som tur är så är det ju bara en kort tågresa emellan oss. 
 
Kameran fick inte hänga med till Ö-vik, så jag har inga bilder att bjuda på just nu. Däremot kan ni ju kika in på min tumblr! Jag gillar den så mycket. Där postar jag lite allt möjligt. Fina bilder, roliga bilder, söta bilder, inspiration till foto, fina texter, texter jag känner igen mig i, katter gånger tusen och en massa annat. KLICKA HÄR för att komma till min tumblr!

 

PUBLICERAD 2013-09-30, 15:16:26 | KATEGORI: LIVET.

KOMMENTARER